Improving opportunities

Zwiększanie możliwości zatrudnienia na rynku pracy dla społeczności zmarginalizowanych

Wybór języka

EN PL CZ TR

Ustawienia dla niedowidzących

 K 
A  A  A

Partnerzy

www.trabzon.meb.gov.tr www.clarevec.ie www.sttc.ie www.educa-jbc.cz http://portal.mpsv.cz/sz/local/jn_info www.dwup.pl

Treść

Spotkanie Partnerów - Ennis (Irlandia) 22 – 25 kwietnia 2012

1. Prezentacja "Co Clare VEC Adult Education Service Welcome and Introduction" - autor partner irlandzki (w języku angielskim).

2. Prezentacja "Overview of Supports available for Long-term Unemployed" - autor partner irlandzki (w języku angielskim). Wersja w języku polskim: "Rodzaje wsparcia dla długotrwale bezrobotnych".

3. Prezentacja "Co. Clare VEC’s Roma Support Service" - autor partner irlandzki (w języku angielskim).

4. Prezentacja "Review of St Joseph’s Education Centre in the context of meeting the educational needs of Adult Travellers" - autor partner irlandzki (w języku angielskim).

5. Prezentacja "Minority communities accessing the labour market in the Czech Republic" - autor partner czeski (w języku angielskim).

6. Prezentacja "Long-term unemployed accessing the labour market in the Czech Republic" - autor partner czeski (w języku angielskim).

7. Prezentacja "Opportunities for Roma and long-term unemployed and employment activation in Czech Republic" - autor partner czeski (w języku angielskim).

8. Prezentacja "Vocational Guidance in Lower Silesian Voivedship Labour Office" - autor partner polski (w języku angielskim).

9. Prezentacja "How Guidance is integrated into Adult Education Provision" - autor partner irlandzki (w języku angielskim).


Formularz kontaktowy

Wprowadź kod
 

Wszystkie pola są wymagane
Ilość odwiedzin: 559699

Współpraca

Współpraca:  CZ IR PL TR
Wykonanie: Marek Domrzał
Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu
„Uczenie się przez całe życie”.
Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autora i Komisja Europejska
ani Narodowa Agencja nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczoną w niej zawartość merytoryczną oraz za sposób wykorzystania zawartych w niej informacji.